10 iunie 2010

România, ţara „recoardelor”



Acum câteva zile m-a lovit ideea acestei oportunităţi, nefaste în sine (dar trebuie să vedem mereu partea plină a paharului), ca România să-şi marcheze numele din nou în cartea recordurilor. După cârnatul magic al lui Oprescu (vă rog, nu vă gândiţi la metafore şi mai ales nu consideraţi că a vrut să compenseze pentru Ciomu :) ) România are ocazia aproape unică în istorie de a avea, simultan, acelaşi premier demis de doua ori prin moţiune de cenzură şi acelaşi preşedinte suspendat de două ori de Parlament.

Mi se pare mie sau e aceeaşi piesă proastă jucată la nesfârşit de aceiaşi actori proşti? Numa bine că vine legea şi îi mai lustrează pe câţiva dintre ei. Ah, îmi cer scuze, am uitat ca nu a trecut de C(T)C.

Mai pun doar o întrebare pe final, dacă ar fi să intrăm în cartea recordurilor (pe motivul de mai sus) câţi oameni ar ieşi în stradă să protesteze petreacă?

4 comentarii:

  1. mai si tu ce intrebare aiurea pui?

    eu zic ca romanii au nevoie de stimulente profunde pentru a iesi sa "petreaca". ceva gen mici si bere. sau un kil de ulei de soia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot folclorul roman se invarte in jurul cifrei magice 3. Deci eu zic ca mai e loc de inca o demitere...

    RăspundețiȘtergere
  3. @andreea
    Sosul de soia, ala japonez, e chiar bun :P.

    Intrebarea era pusa serios, cati oameni ar constientiza ca motiunea de cenzura votata in momentul asta ar aduce tara in colaps cu beneficii doar pentru cativa din clasa politica?

    @Alina
    Da, dar numai unul este Fat-Frumos ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. serios rapsunzand, nu cred ca se constientizeaza. probabil ca nici nu intereseaza prea mult. doar stii cum e: romanul cand se supara pe unul, face ce zice celelalt, fara sa isi foloseasca propriile resurse intracraniene. asa ca eu zic ca nu iese nimeni.

    cu comunistii am rezistat 42 de ani (oficial). si pe vremea aia nu erau saorme si cola. asa ca pana vor iesi urmatorii in strada, mai dureaza inca cel putin 30 de ani. optimist vorbind.

    RăspundețiȘtergere